goedJ.j.w. uit Geertruidenberg
Ik heb na een bevestiging op mijn offerte aanvraag niets meer vernomen. Ik wilde graag een offerte op laten maken voor het verbouwen van mijn badkamer. Helaas is hier niet op gereageerd.C.A.J. uit Breda
Rob kwam heel vriendelijk over en wist veel over de zaken te vertellen. Maar helaas kwamen we er niet uit over de prijs.
Anders had ik het zeker door Rob laten uitvoeren.L.G. uit Geertruidenberg
Sympathiek en eerlijk. Rob gaf eerlijk aan dat hij deze klus niet kon klaren en gaf ons verder advies.Sabine uit Oosterhout
Het is alleen bij een oriënterend gesprek gebleven. We willen nog steeds verbouwen maar er is wat tussen gekomen. Dus wie weet trekken we volgend jaar wederom aan de bel bij Rob Hoosemans, om deze klussenier alsnog deze klus te laten klaren. Wij hebben een prettig onderhoud met Rob gehad de plussen en de minnen zijn besproken (wat is w/n reëel). Aan de hand van onze bevindingen zou er uiteindelijk wel een offerte zijn opgemaakt, maar zover is het nu niet gekomen.Kees uit Geertruidenberg
Aardige man die alles duidelijk heeft aangegeven. Heeft ook gezegd dat het wat langer zou kunnen duren ivm materialen.
Verder prima volgens afspraak gewerkt.T. uit Breda
Alles is mogelijk in overleg. Zeer klantvriendelijk en afspraken worden nagekomen. Alles wordt netjes afgewerkt en na afloop wordt alles opgeruimd. De nazorg is ook prima in orde uit Geertruidenberg
prima gedaanPeter uit Made
👌🏻Eric uit Geertruidenberg
Rob, heeft een keurig staaltje werk afgeleverd. Hij heeft voor ons in de slaapkamer een kast op maat gemaakt en het is precies geworden zoals wij het in gedachten hadden. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en ons hierin goed geadviseerd.Monique uit Nieuwendijk
Rob is erg vriendelijk en klantgericht. Het contact was erg prettig. Helaas was de prijs in relatie tot een andere aanbieding die ik had te hoog. Voor een volgende aanpassing aan mijn woning zal ik zeker weer contact opnemen.Peter uit Andel
Goed, professioneel en prettig.Marij uit Geertruidenberg
prima uit Geertruidenberg
GoedMarij uit Geertruidenberg
Prima ervaring. Komt ook toezeggingen na. Je komt niet voor onvoorziene verrassingen te staan. uit Geertruidenberg