Alles loopt altijd perfect en houdt goed rekening met onze behoeften ivm handicap. Ook onze eigen ideeen neemt ie mee!!
Super tevreden!!Corne uit Geertruidenberg
Rob hoosemans had geen tijdGerard uit Raamsdonksveer
Mijn ervaringen zijn dat Rob Hoosemans vriendelijk is in de omgang, vakbekwaam, ongevraagde en gevraagde adviezen geeft. Het werk perfect heeft uitgevoerd en afgerond binnen de overeengekomen termijn. Daarbij was het gezellig met hem in huis en we genieten nu van een mooie hal en mooi toilet dankzij zijn uitstekend vakmanschap.Geert uit Made
Prima ervaring! Rob heeft (samen met de stucadoor) prima werk geleverd en is daarnaast ook nog eens heel aardig. Betrouwbare, geschikte persoon!Bianca uit Oosterhout
Vakbekwaam en weet wat hij doet en heeft duidelijkheid en eerlijk in hemFrank uit Raamsdonksveer
Rob is zeer klantvriendelijk, duidelijk en eerlijk. De klus is naar onze volledige tevredenheid uitgevoerd. Alles keurig opgeruimd en zullen Rob zeer zeker in de toekomst nog een keer nodig hebben.Sylvia uit Oosterhout
Aardige meneer die zijn afspraken nakomt en uitstekend werk levert.Remco uit Raamsdonk
Ik heb na een bevestiging op mijn offerte aanvraag niets meer vernomen. Ik wilde graag een offerte op laten maken voor het verbouwen van mijn badkamer. Helaas is hier niet op gereageerd.C.A.J. uit Breda
Gewoonweg uitstekend. Heel goede communicatie, prettig overleg en onze wensen/mogelijkheden stonden centraal. Heel tevreden!Kaarina uit Rijen
GoedMarij uit Geertruidenberg
Bescheiden vakkundig betrouwbare klussenier.Theo uit Geertruidenberg
Komt zijn afspraken na,werkt nauwkeurig,praat met passie over zijn werken,luistert en vraagt wat de klant precies wil,is vlot in de omgang met de klant. Een aan te bevelen Klussenier.Peter uit Made
keurige en nette behandeling en werk naar behoren uitgevoerdFrank uit Oosterhout
Een prettige man, die zijn afspraken nakomt , netjes werkt en meedenkt om problemen op te lossenCorry uit Raamsdonksveer
Complimenten voor de zeer goed uitgevoerde installatie van het dakvenster en de vensterbank in de keuken. We zijn heel blij met de geadviseerde keuze voor het Velux-dakvenster en het werkt perfect ! Alles is mooi afgewerkt en ook aan de vensterbank is te zien dat dit door een vakman is geïnstalleerd.Jean Paul uit Oosterhout