Mijn ervaringen zijn dat Rob Hoosemans vriendelijk is in de omgang, vakbekwaam, ongevraagde en gevraagde adviezen geeft. Het werk perfect heeft uitgevoerd en afgerond binnen de overeengekomen termijn. Daarbij was het gezellig met hem in huis en we genieten nu van een mooie hal en mooi toilet dankzij zijn uitstekend vakmanschap.Geert uit Made
Alles keurig voorbereid en afgehandeld.Belinda uit Raamsdonksveer
Heel prettig, te vertrouwen, duidelijke gedetailleerde afspraken, alles netjes opgeruimd, eigenlijk alles zoals van te voren afgesproken.Kees uit Oosterhout
Prima kontakten.JGJM uit Raamsdonksveer
Prettig contact, goede communicatie. De afspraak voor de klus is gewijzigd in goed onderling overleg. Heeft zich goed aan afspraak gehouden.
Klus is redelijk netjes uitgevoerd. Mijn kennis van houtsoorten is niet groot. Misschien had ik achteraf wel een andere keuze gemaakt ( housoort is gewijzigd wegens leveringsproblemen). Uitvoering is goed uitgevoerd. Met net iets meer oog voor detail, afwerking, had het perfect geweest.R.J. uit Etten-Leur
vriendelijke man, werkt heel netjes, goede service en is zeker vakbekwaam.Ilse uit Oosterhout
Aardige man die alles duidelijk heeft aangegeven. Heeft ook gezegd dat het wat langer zou kunnen duren ivm materialen.
Verder prima volgens afspraak gewerkt.T. uit Breda
Prettig in omgang, bekwaam, netjes en precies werkend, oplossingsgericht en heeft een mooi eindresultaat neergezet waar we weer jaren mee vooruit kunnen.Leny uit Raamsdonksveer
Goed. Maar helaas het werk niet gekregen.F. uit Raamsdonksveer
GoedTheo uit Raamsdonksveer
Prima door de snelle en duidelijke reactie.Jan uit Geertruidenberg
Onze lekkage is prima opgelost, wel leek het dat Rob veel tijd nodig had. Wij kunnen echter niet inschatten hoe lang een dergelijke klus normaal zou duren. Tevens heeft hij nog nieuwe tegels voor ons opgehaald omdat wij niet de juiste meer in huis hadden.
Een aanrader!R uit Raamsdonksveer
Contact met Rob Hoosemans was zeer prettig.De prijs was echt veel hoger dan bij andere ZZPers. Hij heeft er ook veel meer tijd ingestoken dan anderen. 1 keer langs geweest, ons verwezen naar de showroom van Plieger. Vervolgens weer langs geweest met de offerte, alles keurig in een mapje met retourenveloppe en postzegel. Dit is natuurlijk ook al duurder dan de offerte mailen.
Jammer is dat je pas een prijs krijgt als je bij Plieger bent geweest voor arbeid en materiaal. Als eerst de prijs voor de arbeid wordt doorgegeven weet je al hoe deze zich verhoudt tot andere aanbieders.
Ook de manier van werken is duurder, er werd 3 weken een container voor ons huis geplaatst terwijl andere aanbieders met grote zakken werkten waarmee ze alles afvoerden naar hun aanhangwagen.Gerard uit Oosterhout
De ervaring beperkt zich tot mailverkeer. Rob gaf eerlijk aan dat mijn opdracht buiten zijn expertise lagWill uit Oosterhout
Prettig, informeel en vakkundigW uit Made