Ik vond het erg jammer dat de klussenier pas over 3 weken met mij n afspraak kon maken ,laat staan een offerte te maken Jammer dat hij niet iets meer interesse toonde.Het kwam bij mij over( ik kan het fout hebben)dat hij eigenlijk sowieso liever niet wilde komen kijkenHenk uit Oosterhout
Ik heb deze klussenier alleen telefonisch gesproken en dat gesprek verliep correct en vriendelijk. Gezien het uurtarief en de tijd die voor deze klus nodig was hebben we besloten dat dit voor ons te duur werd.N uit Drunen
Hij is open en duidelijk in zijn communicatie. Komt afspraken na, werkt netjes.Henk uit Oosterhout
Een prettige man, die zijn afspraken nakomt , netjes werkt en meedenkt om problemen op te lossenCorry uit Raamsdonksveer
Zeer professioneel. Snel in communicatie en zeer vriendelijk. Zeer tevreden over de werkzaamheden en de service van Rob.Bas uit Geertruidenberg
primaTheo uit Geertruidenberg
Zeer kundige klusser, heeft met ons meegedacht en alle afspraken zijn prima uitgevoerd. Prettig in de omgang en werkt ook nog eens heel netjes. Een absolute aanrader.Marc uit Raamsdonksveer
Afspraak was afspraak, nette werker, dacht mee en deed niet moeilijk.
Alles netjes voorbereid en achter gelaten.
Bij een volgende klus zou ik weer naar hem toegaan.Wijnand uit Geertruidenberg
Heel vriendelijk geholpen en duidelijk uitgelegd hoe of wat. Ben zeer tevreden over de uitleg van Rob. Als ik nog iets zou willen laten doen dan neem ik zeker weer contact met hem op.Hannie uit Geertruidenberg
Rob geeft duidelijk aan van te voren waar hij mee bezig is . Waarom hij het juist op die of die manier doet. Hij is altijd op tijd. Werkt correct. Is een vriendelijk meñs. Dus aangenaam om op de vloer te hebben.A. uit Geertruidenberg
Reageerde heel snel, had helaas niet de expertise in huis om de klus aan te nemen, eerlijk antwoord, komt bij mij betrouwbaar over.Freek uit Geertruidenberg
Vakman die zijn afspraken nakomtRené uit Geertruidenberg
Luistert goed naar wat je wilt. Prettig in omgang. Eerste contact thuis om alles te bekijken en door te spreken.
Reageert snel op email en geeft ook goed aan wanneer hij niet kan reageren dus goede communicatie. Het was voor ons alleen te prijzig.Debbie uit Geertruidenberg
Prettig en duidelijkCorne uit Geertruidenberg