We hebben een aanvraag ingediend en een afspraak gemaakt om een opname te doen voor onze verbouwing. Wij wilde graag een richtprijs om te kijken of e.e.a. binnen ons budget zou vallen. Dit hebben we niet ontvangen. Hij wilde gelijk alles al tot in de kleinste details weten. In dit stadium weten we gewoon nog niet precies wat we willen. Is ook afhankelijk van de kosten. We willen heel veel, maar als dat niet past moeten we zaken schrappen. Maar zonder richtprijs kunnen wij die afweging gewoonweg niet maken.
Dat hebben we ook uitgelegd, maar hij kon/wilde geen richtprijs afgeven. Wij vinden het raar dat hij op basis van ervaring en kengetallen niet kan aangeven wat het ongeveer gaat kosten. Als we uiteindelijk weten wat de kosten zijn weten we wat we definitief gaan laten uitvoeren. Dan gaan we dat verder uitwerken om tot een definitieve offerte te komen. Dat lijkt me geen vreemde situatie.Ronald uit Geertruidenberg
Rob is erg vriendelijk en klantgericht. Het contact was erg prettig. Helaas was de prijs in relatie tot een andere aanbieding die ik had te hoog. Voor een volgende aanpassing aan mijn woning zal ik zeker weer contact opnemen.Peter uit Andel
TopRon uit Geertruidenberg
Rob geeft duidelijk aan van te voren waar hij mee bezig is . Waarom hij het juist op die of die manier doet. Hij is altijd op tijd. Werkt correct. Is een vriendelijk meñs. Dus aangenaam om op de vloer te hebben.A. uit Geertruidenberg
Snelle reactie en daaropvolgend bezoek/inspectie.
Probleem (kleine lekkage) vooralsnog als service opgelost. Mocht dit niet afdoende zijn, zala er een offerte volgen en de klus alsnog itgevoerd worden.
Vriendelijk en kundig persoon.P.J.J. uit 's Gravenmoer
Een hele goede vakman die weet wat hij doet. Zeer betrouwbaar, levert keurig werk af, plakt alles netjes en goed af en ruimt alles ook weer op en geeft goede adviezenVERONIC uit Geertruidenberg
Heel goede ervaringen, degelijk vakmanschap, aardige persoonlijkheid, denkt mee.Marjolein uit Oosterhout
alles is prima gegaan in goed overleg met duidelijke afspraken.A uit Geertruidenberg
prima uit Geertruidenberg
Vriendelijk, behulpzaam en kundigJoyce uit Geertruidenberg
vriendelijke man, werkt heel netjes, goede service en is zeker vakbekwaam.Ilse uit Oosterhout
Prettig en duidelijkCorne uit Geertruidenberg
Rob is serieus, beschikt over een brede vakkennis en plant goed. Hij denkt actief mee met de klant en adviseert uitstekend. Wat hij doet wordt tot in de puntjes afgewerkt. Een vakman.Lettie uit Geertruidenberg
PrettigFrans uit Geertruidenberg
Vriendelijk persoon,komt goed zijn afspraken na en is vakkundig op zijn gebied.Jeanet uit Geertruidenberg