uitstekende service en uitvoering van het werk.Peter uit Made
Rob is kundig en denkt mee. Ook prettig in de omgangNanja uit Raamsdonksveer
betrouwbaar goed werk en afspraken volledig nagekomenNoud uit Waspik
Snelle reactie en daaropvolgend bezoek/inspectie.
Probleem (kleine lekkage) vooralsnog als service opgelost. Mocht dit niet afdoende zijn, zala er een offerte volgen en de klus alsnog itgevoerd worden.
Vriendelijk en kundig persoon.P.J.J. uit 's Gravenmoer
We zijn erg tevreden over de samenwerking, communicatie en het eindresultaat.Ilona uit Raamsdonksveer
Heel vriendelijk geholpen en duidelijk uitgelegd hoe of wat. Ben zeer tevreden over de uitleg van Rob. Als ik nog iets zou willen laten doen dan neem ik zeker weer contact met hem op.Hannie uit Geertruidenberg
Vriendelijk persoon,komt goed zijn afspraken na en is vakkundig op zijn gebied.Jeanet uit Geertruidenberg
Klantvriendelijk, kan goed de wensen van de klant vertalen in n degelijk technisch verhaal. Doordat deze klus een renovatieproject werd met meerdere mensen was de prijs jammergenoeg niet concurrerend meer met andere aanbiedingen.Dirk uit Sprang-Capelle
Betrouwbaar, prettig in de omgang en vakkundig.Jolanda uit Oosterhout
Zeer deskundig, spontane open man. Prettige samenwerking met Rob Hoosemans en Onno Rijnders. Zeer net afgeleverd werk geleverd, volledig naar wens!Donny uit Geertruidenberg
zeer vriendelijk en komt zijn afspraken goed na. zeer tevreden over deze klussenier.Henny uit Geertruidenberg
Positief, duidelijke afspraken, flexibel, mooi resultaatMarjolijn uit Geertruidenberg
Rob is sociaal, communicatief, vriendelijk, open, in overleg met de klant over de mogelijkheden en wensen.
Ook bij het tweede contact t.a.v. verzoek omtrent vervanging en afwerking eerder werk was hij ontvankelijk voor onze vragen, bereikbaar, snel van reactie en planning oplossing.
Ps. ik had al wel eerder feedback gegeven en gereageerd op eerder verzoek zoals deze. Wsl ergens iets fout gegaan.Henk uit Oosterhout
Zeer correct.Dennis uit Oosterhout
Geen ervaring met de Heer Hoosemans, behave een telefoontje. Wij hadden de aanvraag ingediend bij een andere klussenier, die niet de moeite nam ons even persoonlijk te informeren, dat hij geen tijd had. De heer Hosemans contacteerde ons pas ruim een week na de aanvraag. Wij hebben het denk ik wel gehad met de Klussenier.Cees uit Breda